Հոդվածներ
Գրողը աշխարհի ամենաանամոթ մարդն է
Լրագրող. - Պարո՛ն Տախ, խոստովանեք, որ դուք չափից դուրս պարկեշտ անձնավորություն եք: Պրետքեստա Տախ. - Ո՞վ ձեզ ասաց այդ հիմարությունը: Լրագրող. - Հիմարությո՞ւյն: Ուզում եք ասել, որ դուք պարկեշտ չե՞ք: Պրետեքստա Տախ. - Ամենևին: Լրագրող. - Այդ դեպքում ինչո՞ւ եք խորշում ձեր վեպերի մասին խոսելուց: Տախ. - Որովհետև ոչ մի իմաստ չունի վեպի մասին խոսելը: Լրագրող. - Սակայն շատ հետաքրքիր է լսել գրողին, որը խոսում է իր ստեղծագործության մասին, ասում, թե ինչպես, ինչու և ինչի դեմ է գրում: Տախ. - Եթե որևէ գրող հետաքրքիր է դառնում նման պատճառով, ուրեմն կա միայն երկու հնարավոր տարբերակ. կամ նա բարձրաձայն կրկնում է այն, ինչ գրել է իր գրքում, այդ դեպքում նա թութակ է, կամ բացատրում է անհետաքրքիր բաներ, որոնց մասին նա չէր խոսել իր գրքում, այս դեպքում հիշյալ գիրքը ձախողված է, քանի որ ինքն իրեն չի բավարարում: Իսկ պարկեշտության մասին ահա թե ինչ կասեմ: Ինչպե՞ս կարող է գրողը պարկեշտ լինել: Դա աշխարհի ամենաանամոթ արհեստն է՝ ոճով, գաղափարներով, ուսումնասիրություններով, գրողները խոսում են միայն իրենց մասին, իսկ բառերով՝ առավել ևս: Նկարիչներն ու երաժիշտները նույնպես խոսում են իրենց մասին, բայց մի լեզվով, որը շատ ավելի մեղմ է, քան մերը՝ կոպիտ ու կտրուկ: Ո՛չ, պարո՛ն, գրողներն անպարկեշտ են, այլապես նրանք կլինեին հաշվապահ, մեքենավար, հեռախոսավար և կլինեին հարգարժան մարդիկ: Լրագրող. - Դուք դա փոխաբերական իմաստո՞վ եք ասում: Տախ. - Ի՞նչ գիտեք դուք, երիտասա՛րդ, փոխաբերություն՝ մետաֆորի մասին: Լրագրող. - Դե... այն՝ ինչ բոլորը: Տախ. - Հիասքանչ պատասխան: Մարդիկ ոչինչ չգիտեն փոխաբերության մասին: Դա լավ ծախվող բառ է, որովհետև հպարտ կեցվածք ունի: Մետաֆոր՝ ամենավերջին անգրագետն անգամ կզգա, որ դա գալիս է հունարենից: Խենթ չեզոքություն՝ այդ շինծու ստուգաբանությունները՝ իսկապես շինծու: Օ՜, այդ ժողովրդական բնահյուսությունը, երբ հասկանում ես meta նախածանցի սոսկալի բազմիմաստությունը և phero բայի համակատար չեզոքությունը, կարող ես եզրակացնել, որ մետաֆոր նշանակում է բացարձակապես ցանկացած բան: Վերջապես ես կարող եմ փոքր-ինչ ծերունական մեղմությամբ հավաստել, որ գրական աշխարհը չի փոխվել. այն կրկին և ընդմիշտ հաղթանակն է նրանց, ովքեր ձևացնում են, թե կարդացել են Սրան, Նրան: Միայն թե ձեր ժամանակներում դուք չունեք այլ արժանիքներ. այսօր կան գրքույկներ, որոնք թույլ են տալիս անգրագետներին խոսել մեծ գրողների մասին միջակ մշակութային իրենց ամբողջ առերևութականությամբ: Ինչպես ջրազուրկ խմիչքները. <<Ավելացրեք ջուր և կստանաք պատրաստի միլկ-շեյկ>>, - հնարավո՞ր է պատկերացնել ավելի միջակություն: Ճիշտ են ասում. <<Իրականում մարդիկ չեն կարդում կամ եթե կարդում են, չեն հասկանում, կամ եթե հասկանում են, մոռանում են>>: Պատկերացնո՞ւմ եք, իմ ամենամեծ հաջողությունը սկսվեց պատերազմից հետո: Զարմանալի է, քանզի ես բոլորովին չէի մասնակցում դրան՝ այդ զավեշտախաղին. ես արդեն գրեթե երևելի մարդ էի, և հետո դրանից տասը տարի առաջ ինձ վերակազմավորել էին գիրությանս համար: 45-ին մեկնարկեց մեծ պատիժը. տարտամորեն կամ ոչ, մարդիկ զգացին, որ իրար հանդիմանելու բաներ ունեն: Այդժամ նրանք հայտնաբերեցին իմ վեպերը, որոնք ոռնում էին, ինչպես նզովքներ, լեփ-լեցուն աղտ ու աղբով, և որոշեցին, որ դա կլինի իրենց պատիժը՝ չափն անցած ստորաքարշության համար: Այո՛, իմ գրքերն ավելի վնասակար են, քան պատերազմը, քանզի դրանք մեռնելու ցանկություն են առաջացնում, մինչդեռ պատերազմը ապրելու ցանկություն է տալիս: ըստ Ամելի Նոթոմբի <<Մարդասպանի հիգիենա>> գրքի
|
Բաժին` Դեկտեմբեր #09 | Ավելացրեց` Ари-сан | Հեղինակ`
|
Դիտվել է 782 անգամ|
|Վարկանիշ` 5.0/1 |
|
Օգտակար ինֆորմացիա
ամսագրի Ձեր ցանկացած համարն ընթերցելու համար սեղմեք համապատասխան համարի շապիկին
Գովազդ
Առաջին խորանարդ
Գովազդ
Երրորդ խորանարդ
Գովազդ
Չորրորդ խորանարդ
|